(0)

Naudinga informacija

BASCIL projekto metu buvo parengta įvairi mokomoji medžiaga, skirta gilinti žinias apie kulinarinį paveldą, vietinių produktų naudojimą ir bendradarbiavimą. Šioje skiltyje dalinamės visomis sukurtomis priemonėmis, kviečiame naudotis šia medžiaga, įgyti naujų įgūdžių bei dalintis sukauptomis žiniomis su kitais!


Vadovas "Praktiniai kulinarinio turizmo vystymo sprendimai vietos maisto gamintojų teikiamoms paslaugoms Baltijos jūros regione"

BASCIL projekto komanda, bendradarbiaudama su kulinarinio turizmo ekspertais Hubert Gonera ir Niclas Fjellström, parengė BASCIL vadovą, kuriame pateikiami praktiniai sprendimai, kaip vietos maisto gamintojams ir mažoms bei vidutinėms įmonėms kurti kulinarinio turizmo paslaugas. Šis vadovas siekia palengvinti maisto gamintojų ir ūkininkų perėjimą prie maisto turizmo industrijos, suteikiant galimybę diversifikuoti savo veiklą ir praturtinti ją naujomis patirtimis, paremtomis aukštos kokybės maisto produktais. Vadove pateikiami praktiniai sprendimai ir verslo modeliai, padedantys pradėti ar patobulinti paslaugas, siekiant pritraukti naujų klientų.

Vadovas žingsnis po žingsnio padeda maisto gamintojams ir ūkininkams kurti patrauklių maisto turizmo paslaugų idėjas ir turinį, naudojant įvairius įrankius ir strategijas, paremtas „Business Model Canvas“ metodu. Taip pat čia yra įtraukti 9 praktiniai pavyzdžiai iš Baltijos jūros regiono, kurie demonstruoja sėkmingą vietos maisto gamintojų patirtį, siūlant lankytojams išskirtines ir kokybiškas paslaugas.

Vadovo pristatymo skaidrės


BASCIL savęs įsivertinimo priemonė

Kaip papildoma BASCIL vadovo priemonė, projekto partneriai sukūrė savęs vertinimo įrankį, skirtą įvertinti pasirengimą priimti lankytojus ir teikti turizmo paslaugas. Projekto partneriai pastebėjo tokio įrankio poreikį, todėl jį sukūrė kaip papildomą projekto rezultatą. Tai praktiška darbo priemonė maisto gamintojams, kuri sulaukė daug teigiamų atsiliepimų.

BASCIL savęs vertinimo įrankis apima 9 skirtingas temas:

  • Rinkodara ir prekės ženklo kūrimas,
  • Pasiekiamumas ir vieta,
  • Turistams pritaikyta aplinka,
  • Produktų kokybė,
  • Unikalus pardavimo pasiūlymas,
  • Svetingumas ir klientų aptarnavimas,
  • Kultūrinis autentiškumas,
  • Edukacinės patirtys,
  • Vietos partnerystės,
  • Reguliacinis atitikimas.

Šis savęs vertinimo įrankis sulaukė daug teigiamo įvertinimo, todėl jis pristatomas platesnei auditorijai. Kviečiame atsisiųsti ir naudoti!


 

Partneriai