Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus (angl. cookies). Susipažinkite su mūsų "Slapukų politika".
Primename, jog remiantis 2011 m. gruodžio 5 d. Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. V-154 „Dėl apgyvendinamų valstybių ir kitų valstybių piliečių registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ visi Lietuvos Respublikoje apgyvendinimo paslaugas teikiantys fiziniai ir juridiniai asmenys privalo užtikrinti, kad apgyvendinami valstybių narių ir kitų valstybių piliečiai registravimo apgyvendinti metu asmeniškai užpildytų ir pasirašytų laisvos formos registracijos korteles ir patvirtintų savo tapatybę pateikdami galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Registracijos kortelėje privalo būti pateikiama ši informacija: vardas, pavardė, gimimo data, asmens tapatybę patvirtinančio dokumento numeris, apgyvendinamo asmens pilietybė bei valstybė, išdavusi asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, gyvenamosios vietos adresas, atvykimo į apgyvendinimo įstaigą data, išvykimo iš apgyvendinimo įstaigos data, kartu atvykusio sutuoktinio ir (ar) nepilnamečio vaiko (-ų) vardai ir pavardės.
Užpildytos registracijos kortelės turi būti saugomos 5 metus.
Visą Piliečių registravimo tvarkos aprašą rasite čia.