(0)

Žemaičių tradicijų puoselėjimas

Trukmė
2 val.
Veiklos laikotarpis
Edukacinė programa vasarą nevyksta
Papildoma informacija
Edukacija vedama lietuvių, anglų, rusų ir vokiečių kalbomis

Daugiau kaip 30 metų puoselėjanti žemaitiškų valgių gamybos tradicijas, sodybos šeimininkė Marija su dukra Jurgita pristato žemaitiškų valgių vakarienę turistinėms grupėms, draugų kompanijoms ir giminių susitikimams. Svečiai vaišinami iš molinių indų su mediniais šaukštais. Žemaičių tarme pristatomi valgiai, pasakojamos žemaičių gyvenimo ir valgymo tradicijos. Tai laikas, kai gera prisiliesti prie senųjų tradicijų...

Kitos patirtys
Tradiciniai žemaitiško darželio augalai
Sodyboje surinkta ir auginama daug tradicinių Žemaitijos krašto augalų. Žinome, kad nuo seno, kiekviena sodyba puošėsi savo gėlių darželiu. Gėlės buvo auginamos dėl grožio, magiškų ir vaistinių savybių. Atvykę turėsite galimybę pamatyti ir sužinoti apie čia auginamus augalus, pamatyti sodybos augalų kolekciją. Išgirsite istorijų apie darželio tradicijas. Ragausime ūkyje pagamintų įvairių arbatų. Išbandysime savo intuiciją, gaminsime arbatas...
Skaityti
Dzūkiškos bandos
Atostogaudami kaime, gamtos apsuptyje, netoli Geležūnų kaimo išbandykite edukacinę programą „Dzūkiškos bandos“. Programos trukmė 2 val., kurią gali mėgautis ir suaugę, ir vaikai. Šioje programoje susipažinsite: su bulvinių dzūkiškų bandų paruošimu ir kepimu ant kopūsto lapo duonkepės krosnyje; patys turėsite galimybę pašauti bandą nuo ližės krosnyje; su įvairiais bulvių patiekalais; kol...
Skaityti
Vandens dviračių nuoma
Skaityti
„AUDIMO MENAS“
Edukacinius užsiėmimus veda Rimantė Šalčiuvienė. Tautodailininkė, meno kūrėja, didelė patirtis ir išsilavinimas neformalaus ugdymo srityje. Edukacinių užsiėmimų metu:   Dalyviai supažindinami su lietuvių liaudies menu, lietuviškais audimo ornamentų motyvais, mūsų kraštui būdingomis spalvomis, audimo būdais. Mokoma tradicinės audimo technikos. Supažindinama su audimo pradžiamoksliu, priemonėmis, siūlų parinkimu, apmesti...
Skaityti
Daugiau (277)
Partneriai